Ця виборча кампанія стала першою в Україні, коли політики зрозуміли, що без соціальних мереж перемоги на виборах не отримати.

Про це в ефірі програми «Нині вже» на Громадському заявив Олександр Бондаренко, керівник спецпроектів Reputation Management Agency, яка зокрема займається аналізом соціальних мереж.

«Ключовий тренд цих виборів, що політики зрештою зрозуміли, що без соцмереж не можна. Раніше вони ставились до них як такої забавки, іграшки. А зараз вони зрозуміли, що самі по собі соцмережі не дадуть можливості виграти вибори, але без них ти вибори не виграєш», — наголосив він.

Раніше стало відомо, що стосовно всіх кандидатів у президенти України у російській соціальній мережі «ВКонтакті» переважає негатив.

31 грудня в Україні розпочалася передвиборча кампанія виборів президента-2019. Голосування у першому турі виборів президента України відбудеться з 8:00 до 20:00 31 березня. Офіційні результати голосування українців мають оприлюднити не пізніше 10 квітня. Якщо буде другий тур, він відбудеться 21 квітня.

Поділитись: