«Опозиційна платформа — За життя» та її кандидат Юрій Бойко стали лідером за кількістю замовних матеріалів на онлайн-ЗМІ.

Про це ефірі програми «Нині вже» на Громадському повідомила керівниця моніторингового відділу Інституту масової інформації Олена Голуб.

«В онлайн-медіа, як і на телебаченні, ми побачили чітку редакційну політику медіавласників, тобто ті кандидати, які були близькими до медіа-власників, світилися на тих або інших ЗМІ. Так, наприклад, найбільш очевидним було те, що лідером за кількістю замовних матеріалів стала «Опозиційна платформа — За життя» та її кандидат Юрій Бойко. Найбільше він був присутній на каналі, який пов’язують з Віктором Медведчуком — «112.Україна», — розповіла Голуб.

Водночас засновниця та керівниця ГО «Детектор медіа» Наталія Лигачова повідомила, що Олег Ляшко або Олександр Вілкул майже щодня були на телеканалі «Україна», Юрій Бойко – на «Інтері» та Newsone, Зеленського постійно піарили на «1+1».

Поділитись: