ENRU

Польський виробник сплатить 60 тисяч злотих за «порушення хороших манер у рекламі»

Районний суд польського міста Лігниця зобов'язав сплатити польського виробника енергетичного напою Devil Energy Drink 60 тисяч злотих за «порушення хороших манер у рекламі».

Про це повідомило польське видання Dzennik.pl.

Реклама енергетичного напою на Facebook-сторінці компанії Devil Energy Drink. Фото: Facebook-сторінка компанії

На зображенні чоловіча рука тримає підборіддя жінки, збоку розташований рекламований напій. Біля жінки напис «Вона вже знає, що буде в неї в роті за мить».

Суд ухвалив рішення, що компанія повинна вибачитися та сплатити 60 тисяч злотих (близько 450 тисяч гривень) у фонд Fundacji Dla Polonii, який займається розвитком та підтримкою молоді.

Компанія не подавала апеляцію на рішення суду.

У січні 2018 мешканка британського міста Ашфорд, що у графстві Кент, звинуватила виробника шапки своєї доньки у сексизмі. 52-річну Шан Робсон розлютив напис на звороті шапки з інструкціями для прання.

На ярлику як альтернативну було вказано пораду «або дай своїй мамі, і вона знає, як випрати».

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Продати «жінку»: як в Україні протидіють сексизму в рекламі?