Потяг «Укрзалізниці» до Києва «забув» пасажирів у Львові. Людям оголосили про перерву на годину, але поїзд поїхав раніше
Потяг «Укрзалізниці», що рухався за маршрутом «Івано—Франківськ—Київ», оголосив про годинну зупинку у Львові та дозволив пасажирам у цей час прогулятися. Однак пауза виявилась коротшою, ніж очікувалось, і деякі пасажири на потяг не встигли.
Про це у Twitter повідомила одна з пасажирок потягу Катерина Сметанюк.
За її словами, перед прибуттям до зупинки у Львові провідник пройшовся по всім купе та оголосив стоянку в «мінімум годину». Як пояснили пасажирам, причиною було запізнення причіпного вагона.
«Сказав: ідіть, гуляйте. Перш ніж вийти, я підійшла і уточнила інформацію двічі, чи він впевнений. Сказав: точно. Я залишила валізу із речами, забрала тільки сумку, спитала його номер. Він відповів: якщо переживаю, можу прийти на 15 хвилин раніше, але він впевнений», ㅡ пише Катерина.
Однак коли дівчина повернулась, поїзд уже поїхав. У довідковій службі їй порадили підійти до чергового вокзалу. Там, за словами Сметанюк, під дверима вже чекав натовп.
Дівчина розповіла, що спершу з пасажирами ніхто не захотів говорити. Їм порадили звертатись до чергового вокзалу в Києві. Однак пізніше все ж домовились із Києвом, щоб там черговий забрав речі пасажирів.
«Записали наші номера вагону і місця, і все. Ні номерів телефонів, ні паспортних даних», ㅡ пише Катерина.
За її словами, пізніше представники «Укрзалізниці» запропонували людям безоплатно поїхати у кабіні водія на іншому поїзді.
А що кажуть в «Укрзалізниці»?
Як повідомили нам у пресслужбі, поїзд «притримали» на станції у Львові, щоб дочекатись 16 пасажирів із рейсу з Відня, який затримувався через причини на стороні австрійської залізниці.
Окрім того, там кажуть, що оголосили пасажирам орієнтовний час затримки та наголосили, щоб вони слідкували за новими оголошеннями.
«Час затримки вдалось скоротити, оголошено його було, всі пасажири сіли в потяг, окрім декількох. Всі речі пасажирів цілі й неушкоджені, зв'язок із запізнілими пасажирами є, їхні речі передадуть. Можливості надолужити час у дорозі, щоб потяг прибув до столиці вчасно, є», ㅡ заявили в «Укрзалізниці».
У компанії також вказали, що всіх пасажирів, які відстали від рейсу, буде пересаджено в інші поїзди. Зокрема, там повідомили, що чотири пасажири вже прямують до Києва іншими рейсами, а ще трьох пасажирів буде пересаджено на найближчий рейс. Їхні речі доправлять до Києва та зберігатимуть на вокзалі, допоки їх не заберуть господарі.
Окрім того, в «Укрзалізниці» заявили, що проведуть службову перевірку ситуації. Для пасажирів «Укрзалізниці» працює контакт-центр: 0 800 503 111.
- Поділитися: