Працівник кінотеатру тричі виматюкався, записуючи повідомлення для автовідповідача. На це звернув увагу навіть мер міста

Працівник кінотеатру Movie Max Digital із новозеландського міста Тімару лише з четвертого разу зміг записати повідомлення для автовідповідача, завершуючи кожну невдалу спробу лайкою. Протягом кількох годин цей запис могли почути люди, які дзвонили до кінотеатру.

Про це пишуть новозеландські видання Stuff і NewsHub.

У повідомленні йшлося про обмеження роботи Movie Max Digital до послаблення коронавірусних обмежень до другого рівня. Але одразу прочитати повністю текст у працівника не вийшло. Після першої спроби він сказав «Іди н***й», після другої — «Та б***ь», після третьої — «Ї***ь».

Лише з четвертої спроби працівник зміг записати повідомлення. Але забув видалити невдалі спроби — і аудіо з ними протягом кількох годин могли почути всі, хто телефонував до кінотеатру. Відео з лайкою записали й виклали на Reddit, у Twitter і Facebook.

У кінотеатрі відмовилися коментувати ситуацію і те, чи понесе працівник якесь покарання за свій недогляд. А втім, користувачі соцмереж у Новій Зеландії стали на його підтримку: мовляв, через ситуацію з COVID-19 усі мають на думці те, що було сказано в голосовому повідомленні.

На ситуацію звернув увагу навіть мер міста Тімару Найджел Бауен (який і повідомив власнику кінотеатру про голосове повідомлення). Він каже, що «нині нам усім потрібна якась весела втіха», бо «всі нині тісняться вдома через локдаун».

У Новій Зеландії наразі встановлений третій рівень коронавірусної небезпеки, а в найбільшому місті — Окленді — четвертий (найвищий). Обмеження передбачають зокрема закриття розважальних закладів — як-от кінотеатрів.

З кінця серпня в країні різко зросла кількість людей, у яких за день виявляють COVID-19 — від менше десятка до понад пів сотні. Усього з часу пандемії з 4,6 мільйона населення Нової Зеландії коронавірусом інфікувалися менш як 4000 людей, а померли — 27.