ENRU

«Простономіка»: Як організовують фестивалі, коли в Україну приїдуть великі зірки і що з того банкам?

В Україні щороку проводять кількадесят фестивалів різних музичних стилів. Чи складно створити хорошу інфраструктуру для відвідувачів, провести фестиваль без проблем та ще й заробити на цьому? Про це говоримо сьогодні о 21.10 у програмі «Простономіка».

Також в ефірі:

  • Чому не всі світові зірки хочуть їхати в Україну з концертами? Навіть попри те, що відвідують, наприклад, кілька міст сусідньої Польщі із значно меншою кількістю населення.
  • Будь-який фестиваль треба вписати у міський простір або ж організувати його вдале проведення поза містом. Як міста працюють з фестивалями і туристами? Та як виміряти успішність такого заходу? Все це у інтерв’ю із креативним директором Atlas Weekend Владом Фісуном.
  • Усе частіше на фестивалях є стійки банків, а відвідувачам пропонують оформлювати картки та розраховуватися без готівки? Це — крок до фінансової інклюзії в Україні. Як банки намагаються заманити нових клієнтів на музичних івентах дізнавалися у самих фінустанов.
  • Також розкажемо, де можуть економити закордонні фестивалі, щоб провести захід на висоті.

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: «Простономіка»: Скільки в Україні заробляють на сезонних товарах та послугах

Програма «Простономіка» на Громадському покликана говорити про складні економічні та бізнесові теми у легких та простих для сприйняття форматах. 

Також дивіться:  «Громадське.Схід»«Громадське.Крим»

«Реформа»,  «Громадське.Світ».

Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами.

Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в більш ніж 80 кабельних та цифрових мережах.

Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.