Ryanair не прийматиме на борт пасажирів, які купили посадкові талони через сервіс Kiwi. Чому?
Ірландська авіакомпанія Ryanair з 18 серпня не визнає посадкові талони, які пасажири придбали через сервіс пошуку квитків Kiwi. Тепер лоукостер вважає їх фальшивими.
Про це повідомляє пресслужба Ryanair.
Причиною такого рішення стало те, що пошуковик видає квитки без дотримання протоколів безпеки Ryanair. Як розповіла директорка з маркетингу Ryanair Дара Бреді, згідно з нормами ЄС, пасажири зобов'язані купувати квитки напряму в авіаперевізника, щоб отримувати інформацію про всі правила безпеки, що стосуються їхнього польоту.
«Kiwi.com обходить цю вимогу, реєструючи пасажирів і замінюючи посадковий талон Ryanair підробленим посадковим талоном, виданим Kiwi.com», — наголошує Бреді.
Крім того, Ryanair виграла суд у Чехії проти Kiwi: пошуковику заборонили змінювати адреси електронної пошти клієнтів, адже через це пасажир не може самостійно зареєструватися й отримати квиток на сайті Ryanair. Проте цієї вимоги у Kiwi не виконали.
У Ryanair також нагадали, що цього року запровадили «Перевірену печатку» для додаткового захисту від онлайн-турагентів, які завищують ціну квитків, надають неправильні дані про клієнта і перешкоджають Ryanair безпосередньо контактувати з пасажирами.
«Якщо ви здійснили бронювання через Kiwi.com, ми наполегливо рекомендуємо вам зв'язатися з Kiwi.com для отримання необхідного посилання на бронювання Ryanair та адреси електронної пошти, щоб ви могли пройти реєстрацію відповідно до нашого протоколу безпеки», — зазначили в Ryanair.
Як стверджує видання Avianews, останнім часом лоукостер Ryanair почав кампанію з боротьби проти посередників. Компанія хоче, щоб пасажири купували квитки не через агентства, а через сайт або мобільний додаток Ryanair.
- Поділитися: