ENRU

Телеканал «UA:Перший» призупинив аналогове мовлення у 9 містах через брак коштів на трансляцію

Телеканал «UA:Перший» з 18 червня призупинив аналогове мовлення у 9 містах через брак коштів на оплату послуг трансляції Концерном радіомовлення, радіозв’язку і телебачення.

Про це йдеться у заяві телеканалу.

Зокрема мовлення призупинили у Білопіллі, Вінниці, Дніпрі, Ізюмі, Києві, Ковелі, Одесі, Тернополі та Чернігові.

Від відключення аналогових трансляцій найбільше постраждають глядачі в невеликих населених пунктах — маленьких містах та селах, оскільки там не представлені мережі кабельних операторів, вважають у компанії.

До відновлення аналогового мовлення глядачі, які проживають у зазначених областях, зможуть дивитися «UA:Перший» виключно в цифровому форматі (DVB-T2), а також у кабельних каналах та на офіційному сайті.

Призупинення аналогової трансляції «UA:Перший» відбуватиметься щодня з 6:00 до 18:00 і триватиме до моменту погашення боргу.

«З квітня 2018 грошей на оплату трансляції у бюджеті, виділеному Верховною Радою Суспільному телебаченню, не передбачено зовсім. Це призвело до появи заборгованості перед КРРТ у сумі 75,12 млн грн», — йдеться у повідомленні.

У телерадіокомпанії наголошують, що у розподілі видатків державного бюджету України на 2018 рік передбачена фінансова підтримка «UA:Першого» вдвічі менша від суми, гарантованої законом України «Про суспільне телебачення і радіомовлення». Так, скорочене фінансування не передбачає необхідних коштів на оплату трансляцій.

«Для оплати всіх трансляцій каналу необхідно 340 млн грн на рік, проте виділено і передбачено в паспорті бюджетної програми лише 51 млн грн», — заявляють у компанії.

Раніше компанія неодноразово заявляла про критичну ситуацію через поточне недофінансування і попереджала, що це може призвести до відключення аналогового мовлення.

Правління компанії заявило про небажання влади профінансувати суспільне мовлення, що спричинило призупинення аналогової трансляції телеканалу «UA:Перший».

Раніше повідомлялося, що Національна рада України з питань телебачення і радіомовлення не перевірятиме телеканали СТБ та «UA: Перший» через показ в ефірах карт України без Криму.

Телеканал «UA: Перший», що входить до Національної суспільної телерадіокомпанії, ввечері 16 березня помилково показав карту України без Криму.

Пізніше повідомлялося, що телеканал СТБ показав у ефірі карту України без Криму. За два дні телеканал опублікував заяву, в якій назвав показ карти  без окупованого півострова «неприпустимою помилкою».

Після цього інциденту СТБ звільнив режисера монтажу.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Це чиясь цілеспрямована робота» — віце-прем’єр про карти без Криму на українських каналах.