У Facebook та Instagram позначатимуть зображення, створені штучним інтелектом
У соціальних мережах Facebook, Instagram і Threads позначатимуть створені штучним інтелектом зображення, щоб користувачі могли відрізнити їх від справжніх фотографій.
Про це йдеться в блозі компанії Meta, якій належать Facebook, Instagram, WhatsApp та інші інтернет-проєкти.
До фотореалістичних зображень, створених за допомогою функції Meta AI, вже додається примітка Imagined with AI. Проте тепер у компанії хочуть поширити цю функцію на весь контент, що згенерований штучним інтелектом.
Як зауважили в компанії, різниця між контентом, що створений людиною, і контентом, який генерується комп’ютерними програмами, стає розмитою, тож користувачі бажають знати, як їх відрізнити.
«Люди часто вперше стикаються зі створеним штучним інтелектом контентом, і наші користувачі сказали нам, що вони цінують прозорість цієї нової технології. Тому важливо, щоб ми допомагали людям знати, коли фотореалістичний контент, який вони бачать, створений за допомогою ШІ», — розповіли в Meta.
Зараз у компанії тестують інструмент, який допоможе виявляти зображення, створені ШІ. Запустити повністю його планують протягом наступного року.
«За цей час ми хочемо дізнатися набагато більше про те, як люди створюють і діляться вмістом штучного інтелекту, яку прозорість люди вважають найціннішою та як ці технології розвиваються», — йдеться в заяві.
Як Meta використовує ШІ?
Компанія запустила лабораторію дослідження та створення продуктів штучного інтелекту — Meta AI. Серед розробок компанії, наприклад, є інструмент Computer vision, який вивчає інформацію про навколишнє середовище з цифрових зображень і відео.
Крім того, Facebook та Instagram використовують ШІ для рейтингу та рекомендацій у своїх стрічках новин, рекламі та результатах пошуку.
Також Meta зазначила, що протягом кількох років використовує системи ШІ, щоб захистити користувачів. Наприклад, щоб виявляти та усувати ворожі висловлювання та інший вміст, який порушує політику соцмереж компанії.
Як розповіли в компанії, станом на 3 квартал 2023 року це допомогло скоротити поширеність «мови ненависті» у Facebook до 0,01–0,02%. Іншими словами, на кожні 10 000 переглядів контенту, за оцінками компанії, лише один або два дописи містять ворожі висловлювання.
- Поділитися: