У контакт-центрі МОЗ розповіли, в яких випадках можуть направляти мобільну бригаду додому

Два тижні тому міністр охорони здоров'я Максим Степанов анонсував можливість виклику мобільної бригади для тестування на COVID—19 через контакт—центр МОЗ. Там нам розповіли, в яких випадках можуть направляти бригаду додому.

«Проблема в тому, що в медіа про можливість викликати мобільну бригаду повідомили, але як і для кого вона працює — чітко не сказали», розповіла нам операторка контакт-центру Поліна.

За її словами, такий виклик оформлюють у разі, якщо заявник не може зв'язатися зі своїм сімейним лікарем, який мав би вирішувати, чи потрібно відправляти бригаду.

Також Поліна розповідає, що бригада виїжджає лише до тих людей, які мали контакти з хворими на COVID-19. Це мають бути люди, які не можуть дійти до лабораторії, або люди з групи ризику.

Ми також зателефонували у контакт-центр, де нам сказали, що можуть зареєструвати необхідність виклику мобільної бригади, якщо у людини є симптоми коронавірусної хвороби.

Детальніше про те, як працює контакт-центр МОЗ у репортажі Мар'яни П'єцух та Олександра Хоменка.

А що це за контакт-центр?

МОЗ запустило всеукраїнський контакт-центр для протидії COVID-19 2 листопада. Він працює цілодобово. Зробили це, бо регіональні гарячі лінії не справляються з завантаженістю.

Звернутися до контакт-центру можна з будь-якої точки України з питаннями, що стосуються коронавірусної інфекції та організаційних моментів, пов'язаних із лікуванням. Наприклад, якщо ви не можете додзвонитися своєму сімейному лікарю, отримати направлення на тестування чи комп'ютерну томографію, якщо у вас є питання про тестування тощо.

Номер телефону: 0-800-60-20-19.

Кожне звернення автоматично фіксується у спеціальній системі. Якщо оператору потрібно буде отримати додаткову інформацію для відповіді (звернутися до сімейного лікаря чи місцевої влади), він зобов'язаний вам зателефонувати після уточнень.