Компанія LEGO повідомила, що за останні пів року на тлі пандемії коронавірусу у неї зросли продажі іграшок. Пояснюють це тим, що у конструктор почали грати і діти, і дорослі.

Про це йдеться на сайті компанії.

Обсяг продажів зріс на 14% за останні пів року у порівнянні з аналогічним періодом торік, а дохід збільшився на 7% до 15,7 мільярда крон (приблизно 2,5 мільярда доларів).

Компанія зафіксувала зростання продажів у своїх основних ринкових групах, зокрема в Америці, Західній Європі та Китаї

«Ми побачили позитивний розвиток ситуацію під час карантину: сім'ї почали разом грати та складати набори LEGO», — розповів гендиректор Нільс Крістіансен. 

Компанії довелося закрити усі свої 616 магазинів по всьому світу, натомість вона збільшила продажі в інтернеті. За перші 6 місяців 2020 року на сайті LEGO побували 100 млн відвідувачів, пише Reuters.

Як пише The Guardians, найпопулярнішими наборами були LEGO Technic та набори за мотивами «Зоряних війн», «Принцес Діснея» та «Гаррі Поттера».

Хто ще виграв від карантину?

Прибуток компанії Amazon за перші пів року збільшився вдвічі у порівнянні з аналогічним період торік: з 2,6 млрд доларів до 5,2 млрд. Ця сума вражає, адже компанія витратила 4 млрд доларів на «додаткові витрати», тобто на закупівлю засобів захисту для співробітників, антисептиків тощо.

Карантин позитивно вплинув і на статки найбагатшої людини світу — засновника і власника Amazon Джефа Безоса. Вони перевищили 200 мільярдів доларів, встановивши новий історичний рекорд. 

Поділитись: