ENRU
BBC

У стрічці новин Facebook зменшиться кількість постів від брендів

Засновник Facebook Марк Цукерберг повідомив, що компанія незабаром підкорегує алгоритм формування стрічки соцмережі.

Про це Цукерберг написав на своїй сторінці.

Він пояснив, що останнім часом отримав багато відгуків від користувачів про те, що «повідомлення від підприємств, брендів і ЗМІ витісняють особисті моменти, які змушують нас більше спілкуватися один з одним».

Але дослідження показують, зазначив Цукерберг, що особисте спілкування і зміцнення відносин «приносить людям більше щастя».

«Ми відчуваємо відповідальність за те, щоб наші послуги не просто розважали людей, але й приносили їм благополуччя», — написав він.

У зв'язку з цим Facebook внесе суттєві зміни у алгоритм стрічки новин. «Я закликав зосередитися на тому, щоб допомогти вам мати більш значущі соціальні взаємодії», — написав Цукерберг.

Після впровадження змін, за його словами, користувачі бачитимуть менше публічного контенту, зокрема, публікацій від компаній, брендів та ЗМІ.

«Публічний контент, який ви бачите, буде стандартизований — це має сприяти змістовній взаємодії людей», — наголосив він.

Раніше повідомлялось, що Facebook попереджатиме про політичну рекламу.