У Великій Британії заборонили використовувати у рекламі гендерні стереотипи

Британський регулятор стандартів реклами заборонив використовувати «шкідливі гендерні стереотипи» в рекламі на всіх засобах масової інформації.

Про це повідомляє ВВС.

Віднині у британській рекламі не буде жінок, які не можуть припаркувати машину або чоловіків, які не хочуть робити хатні справи.

Новий кодекс розробив британський регулятор реклами Аdvertising Standards Аuthority (ASA), щоб позбавитись від зображення у рекламі людей, які не можуть виконати ту чи іншу роботу через свою стать.

У регуляторі кажуть, що рекламодавці позитивно сприйняли зміни.

Нові правила стосуватимуться усіх медіа: телебачення, інтернету, а також журналів та газет.

У ASA пояснюють, що аналіз реклами в Британії засвідчив, що шкідливі стереотипи можуть «обмежувати вибір, прагнення та можливості дітей, молоді та дорослих, а деякі рекламні матеріали посилюють ці стереотипи».

«Ми маємо докази того, як шкідливі гендерні стереотипи в рекламі можуть сприяти нерівності в суспільстві», — сказав генеральний директор ASA Гай Паркер.

Нагадаємо, 14 червня у Швейцарії сотні жінок вийшли на протести за гендерну рівність. За останні 30 років це стало другою демонстрацією на підтримку гендерної рівності в країні.

Раніше у Німеччині борці за права чоловіків виступили з критикою супермаркету Edeka через відеоролик до Дня матері, в якому чоловіки зображені з негативного боку. Проти ролика виступили і феміністки.