Український стартап Grammarly залучив $200 млн і тепер коштує $13 млрд
Ринкова вартість заснованої українцями IT—компанії Grammarly сягнула 13 млрд доларів. Лише під час останнього раунду залучення інвестицій вдалося отримати 200 мільйонів доларів.
Про це пишуть Reuters та блог Grammarly.
Понад 200 мільйонів доларів залучили від інвесторів на чолі з інвестиційною компанією Baillie Gifford, а також від фондів і рахунків, якими керує компанія BlackRock.
На шляху до успіху у 2015 році в Grammarly запустили бізнес-модель freemium, що допомогло їй створити лояльну базу мільйонів щоденних користувачів та інших великих корпоративних клієнтів, серед яких Zoom, Cisco, Dell та Expedia.
У 2019 році компанію оцінили в понад 1 мільярд доларів. Grammarly каже, що її послугами наразі користуються приблизно 30 мільйонів людей щодня.
Заснована в Україні — популярна в усьому світі
Grammarly — це онлайн-платформа перевірки граматики, що ґрунтується на технологіях штучного інтелекту. Сервіс підвищує якість письмового спілкування, пропонуючи рекомендації щодо правильності, чіткості, захопливості та тону повідомлення.
Компанію заснували кияни Максим Литвин, Олексій Шевченко і Дмитро Лідер у 2009 році, і лише через два роки вона стала прибутковою.
У 2017 році Grammarly вперше залучила іноземні інвестиції — 110 мільйонів доларів, які спрямувала на прискорення розвитку та зростання компанії.
З моменту запуску Grammarly створила численні продукти, зокрема Grammarly Business, які допомагають великим компаніям виконувати різні функції, як-от продажі та маркетинг. Сьогодні сервісами Grammarly користуються по всьому світу.
Автор: Маркіян Климковецький
- Поділитися: