Укрзалізниця розробляє проект повного оновлення системи приміських поїздів Києва та запускати такі поїзди кожні 10-15 хвилин у години пік.

Відповідне доручення УЗ видав Кабінет міністрів України за підсумком успішного запуску залізниці, що сполучає Київський вокзал з аеропортом «Бориспіль».

«Ми не зможемо забезпечити такий інтервал, як у метро. Але спробуємо зробити інтервал на рівні 10-15 хвилин», — повідомив голова Укрзалізниці Євген Кравцов.

За його словами, проект включатиме повне оновлення пересувного складу приміських поїздів та міської електрички Києва, а також удосконалення залізничного сполучення. Нова система приміського залізничного транспорту буде діяти на напрямках до Ірпеня, Фастова, Броварів та інших міст-супутників Києва, з якими є залізничне сполучення.

«Хочемо зробити київський S-Bahn (аналог системи приміських поїздів у Німеччині та Австрії — ред.). Найдорожча частина — це інфраструктура. Це рейки, які вже є», — повідомив Кравцов.

За його словами, вартість цього проекту наразі складає декілька мільярдів гривень, а фінансувати його мають з бюджету Києва та міст-сателітів столиці.

Раніше в Укрзалізниці повідомляли, що планують передавати приміські поїзди на баланс місцевих рад.

У вересні 2018 року повідомлялось, що Укрзалізниця планує залучити техніку PESA та Siemens для оновлення приміських поїздів. Водночас у компанії придбають 3 приміських поїзда в українського виробника.

Нагадаємо, 30 листопада у Києві запустили перший експрес до Борисполя. Поїзд курсує між залізничним вокзалом Києва Київ-Пасажирський та аеропортом Бориспіль цілодобово, відправляється з 14-ї колії. На другий день після запуску експрес Київ-Бориспіль зламався.

Поділитись: