В Укрзалізниці презентували прототип оновленого сайту компанії. Його виконали відповідно до нового бренд буку, а на головній сторінці розмістили сервіс бронювання квитків.

Наразі прототип нового сайту працює за посиланням uz.com.ua (старий та актуальний нині сайт знаходиться за посиланням uz.gov.ua).

Скріншот прототипу оновленого сайту Укрзалізниці
Фото:

Укрзалізниця

Як повідомили у прес-службі компанії, оновлений сайт має бути набагато простішим та зрозумілішим.

«Усі сервіси будуть згруповані за чітким та предметним позиціонуванням, а користувачам запропоновано зручний зворотний зв’язок. Наші клієнти мають відчути, що залізниця йде їм на зустріч, стає відкритою, зрозумілою та зручною», — повідомив член правління Укрзалізниці Марчін Целеєвський.

Наразі оновлений сайт УЗ ще доопрацьовується, зокрема розробляються нові розділи, портали для пасажирів, вантажоперевізників та інших користувачів. Також там планують створити особисті кабінети для більшої зручності користування.

Скільки витратили на новий сайт в Укрзалізниці наразі не повідомляють, зазначаючи, що розробкою займалися ІТ-фахівці компанії.

27 вересня 2018 року Укрзалізниця оновила свій логотип. Його розробкою займалось креативне агентство Galagan. Оновлене лого базується на принципах мінімалізму та зображує поєднання букв «У» та «З» у формі локомотива, що рухається вперед.

Поділитись: