Служба автомобільних доріг у Дніпропетровській області уклала договір з компанією «Автомагістраль-Південь» з ремонту дороги за 1,85 мільярда гривень, хоча підприємство мали відсторонити від торгів.

Про це повідомляють «Наші гроші» за посиланням на систему Prozorro. 

Йдеться про поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення М-04 Знам’янка — Луганськ — Ізварине. На тендер прийшли сім компаній, дві з яких замовник відхилив, але не вказав у протоколі розгляду тендерних пропозицій конкретну причину відхилення.

Одна з відхилених компаній, китайська корпорація «Сіногідро», подала скаргу до Антимонопольного комітету, але на момент подачі скарги так і не змогла домогтись відповіді, з яких саме причин компанію відхилили.

Китайці подали скаргу після закінчення періоду оскарження рішення замовника, тож її так і не розглянули в АМКУ.

Відтак на торгах залишилася новостворена компанія «Блек Сі консорціум» бізнесмена Олександра Ярославського та чотири представники Національної асоціації дорожників України, яка об’єднує фаворитів Укравтодору.

Згідно з аналізом «Ліги антитрасту», компанії «Автострада» та майбутній переможець тендеру «Автомагістраль-Південь» надали банківські гарантії, які не враховують положення остаточної тендерної документації. Тож пропозиції обох фірм мали бути відхилені з торгів.

На аукціоні «Автомагістраль-Південь» одразу запропонувала ціну на 300 мільйонів меншу за очікувану вартість підряду, економія на цих торгах склала 12%. Водночас навіть за таких умов ціни на матеріали є завищеними. Водночас таким чином компанія виборола право будувати цю дорогу.

Розкриття переможців у тендері на ремонт доріг та намір укласти договір
Фото:

Prozorro

Компанія «Автомагістраль-Південь» зі статутним капіталом 40 тисяч грн є найбільшим підрядником Укравтодору з часів Петра Порошенка. Фірму контролює бізнесмен Олександр Бойко.

Нині компанія є засновником Національної асоціації дорожників України. Президент НАДУ Тарас Сиротинський у квітні став радником прем’єр-міністра Дениса Шмигаля.

Раніше Bihus.Info робили розслідування про трійку «улюблених» компаній Укравтодору, серед них: «Автомагістраль-Південь», «Ростдорстрой» та «ОНУР». Йдеться про те, що 85 млрд гривень на тендерах потрапляють фактично в руки кільком найбільшим компаніям, які закуповують асфальт за завищеними цінами.

Поділитись: