Міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет анонсував об'єднання понад 50 різних урядових колл-центрів в один, а також запуск сервісу підтримки громадян через месенджери.

«Я здивувався, коли виявив, що в Кабміні працює понад 50 різних колл-центрів. Майже кожен колл-центр — це купа зайвого дорогого обладнання, а також операторів та їх начальників. Зараз ми стартуємо пілот, щоб забрати на себе комунікації міністерства соціальної політики, Офісу Президента і митниці. Потім протягом року заберемо в єдиний центр все інше об'єднання понад 50 різних урядових колл-центрів в один, а також запуск сервісу підтримки громадян через месенджери», — зазначив він.

Дубілет додав, що зміниться система мотивації операторів так, щоб вони допомагали громадянам одразу, а не просто передавали запити далі.

«Зараз в центральному колл-центрі Кабміну вартість одного звернення в 3-5 разів дорожче, ніж в монобанк. При тому, що зарплати у операторів неможливо низькі. Будемо створювати для операторів віддалені робочі місця, щоб вони могли працювати з регіонів, а не тільки з дорогого Києва», — додав він.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile