У Кабміні офіційно почали користуватися інструментами Google — Дубілет

Уряд домовився з компанією Google про надання 1000 безкоштовних акаунтів Google—інструментів. На думку міністра Кабміну Дмитра Дубілета, це дозволить заощадити час державних службовців на ведення документообігу.

Про це Дубілет написав у Facebook.

За його словами, державні службовці витрачають багато часу, не маючи можливості просто розіслати електронні документи своїм колегам.

«Перш за все я розраховую на Google Docs та Spreadsheet. Ви навіть не уявляєте, скільки часу витрачають державні службовці через те, що не можуть просто «зашерити» документи та працювати над ними разом. Замість цього купа часу йде на логістику папірців та кресленню по ним олівцями», — написав Дубілет, додавши, що також розраховує на Google Forms.

Його команда планує через документи зібрати інформацію від держорганів та співробітників та вручну її систематизувати. За словами міністра уряду, це може зайняти «купу часу».

«Звісно, є випадки, коли інструменти Google використовувати не можна (наприклад, інформація з обмеженим доступом), але таких випадків небагато», — додав Дубілет.

Крім того, він зазначив, що цього тижня офіційно стартували курси навчання перших груп співробітників Кабміну. На його думку, використання інструментів Google — це базові речі, до яких бізнес давно звик, а держоргани ще ні.

Нагадаємо, в уряді ініціювали скасування обов'язкової публікації законів та постанов в урядових газетах для того, аби вони набули чинності.

Раніше в уряді анонсували запуск електронного студентського квитка та водійських посвідчень. Допомогти з цим проєктом державі має ПриватБанк.

Прем’єр-міністр Олексій Гончарук заявляв, що з 1 жовтня Україна має повністю відмовитися від паперового документообігу. Згодом в уряді уточнили, що відмовляться від обміну паперовими документами між відомствами, а не паперового документообігу загалом.