ENRU

Вирішення проблеми булінгу залежить від стосунків між вчителями — психологиня

Вирішення проблеми булінгу (цькування дітей, — ред.) у школі прямо залежить від відносин вчителів між собою.

Про це в ефірі програми «Нині вже» на Громадському повідомила Катерина Данилевська, психологиня, членкиня Асоціації психологів України.

«Проблема булінгу — це проблема системна, вона стосується як і сімейної системи, того, що відбувається у сім'ї — коли є дитина-жертва, дитина-агрестор, так це і стосунки у школі між дітьми. На ці стосунки так чи інакше впливають вчителі, це також стосунки між вчителями між собою, педагогічний мікроклімат у школі. Тому що, якщо напружена атмосфера серед педагогів, то це буде у будь якому випадку транслюватись на дітей», — заявила Данилевська.

Психологиня додала, що на вирішення проблем цькування дітей також має впливати «підхід суспільства до цього питання».

«Тому що багато способів поведінки з дитиною у побуті зараз вважаються нормальним і дитина думає, що нормально так поводитись», — додала вона.

6 серпня Міністерство юстиції розпочало інформаційну кампанію #СтопБулінг, орієнтовану на дітей та їх батьків.

Раніше повідомлялось, що в українських школах 63,9% вчителів стикалися із цькуванням дітей у класі. Такі дані навела громадська організація «STUDENA», яка спеціалізується на культурно-просвітницьких та правозахисних проектах.

За дослідженням від ЮНІСЕФ у лютому 2017 року, 67% дітей в Україні у віці від 11 до 17 років стикалися з проблемою булінгу. 24% дітей стали жертвами булінгу, і 48% з них нікому не розповідали про ці випадки.

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Цькування під час навчання: історії учнів та вчителя

Булінг — це агресивна і вкрай неприємна свідома поведінка однієї дитини або групи дітей стосовно іншої дитини, що супроводжується регулярним фізичним і психологічним тиском та є гострою проблемою сучасності, зазначають в Мін'юсті.