Яйце-рекордсмен в Instagram виявилося рекламою фінального матчу з американського футболу
Акаунт курячого яйця, який встановив рекорд в соціальній мережі Instagram за кількістю лайків, створили для реклами Супербоула — фінального матчу Національної футбольної ліги США з американського футболу.
У суботу, 2 лютого, акаунт опублікував нове фото, на якому яйце прошите шнурками. Таким чином, воно стало схожим на м’яч для американського футболу.
«Очікування завершене. Все буде розкрито в неділю після Супербоула», — йдеться у коментарі до фото. Також нижче додано: «Дивіться першими, тільки на hulu». Hulu — американський стрімінговий сервіс, який надає доступ до продуктів NBC, Fox, ABC та інших студій і телеканалів.
Супербоул — фінальна гра між кращими командами Американської футбольної конференції та Національної футбольної конференції за звання чемпіона Національної футбольної ліги США.
Нагадаємо, в соцмережі Instagram фотографія курячого яйця стала рекордсменом за кількістю лайків. Акаунт під назвою «world record egg» створили 4 січня. Його автор запропонував підписникам встановити новий рекорд за кількістю вподобань в Instagram. До курячого яйця рекордсменом було фото доньки Кайлі Дженнер, яке набрало понад 18 мільйонів лайків.
Згодом акаунт опублікував друге фото, на якому те саме яйце, але з тріщиною.
- Поділитися: