УКРАЇНА

Як організувати нестандартні тури Україною — Бізнес-план

30 квітня, 2018 13:06
УКРАЇНА/Як організувати нестандартні тури Україною — Бізнес-план
Зберегти
Вигляд
Гастротур Закарпаттям, винний тур Львовом, паті-тур до Одеси, рафтинг — у Мигії — і це лише початок! Туристам відкривають незвичайні місця України.

Олександр Алімов — засновник туристичної компанії «Деінде», яка організовує нестандартний відпочинок. Колись він продавав електронну валюту й займався сервісом з доставки їжі. Але якоїсь миті збагнув, що українці на сході й заході погано знають одне одного. Тоді й з'явилася ідея організовувати тури Україною.

Старт у Facebook і дрон-кур'єр

Спершу Олександр і його бізнес-партнер орендували коворкінг і більшість роботи виконували самостійно. У старт проекту вклали 19 тисяч доларів. Гроші пішли на оренду, створення сайту, розробку фірмового стилю й дебютного туру.

Уже першого дня публікація про відкриття нового українського туроператора без реклами зібрала 1000 підписників на сторінці у Facebook.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Україна гостинна: як розвивається готельний ринок

Відтак хлопці почали розвозити запрошення на тури відомим людям. Але це не було звичайною доставкою. До знаменитості прилітав дрон, який і приносив листівку. А люди, зі свого боку, публікували фото у соцмережах і поширювали інформацію про «Деінде».

Перший раз у перший тур

Перший тур вирішили зробити до Одеси у форматі «вечірка біля моря», адже вік аудиторії «Деінде» — 20-35 років. Завдяки рекламі у Facebook в Одесу вирушило 50 людей.

Тур повністю окупив себе, а виручену тисячу доларів хлопці реінвестували в інші. За перший рік роботи в «Деінде» запустили й організували 10 поїздок Україною. Серед них — паті-тур до Одеси, гастро-тур Закарпаттям, гірськолижне катання в Буковелі, винний тур у Львів, рафтинг у Мигії тощо. 

Для команди «Деінде» 2015 рік став перевіркою. Партнери продовжували працювати паралельно на інших проектах, придивляючись до свого бізнесу. Проте у 2016 році їм удалося організувати 30 турів Україною.

Лише у 2017 Олександр наважився залишити інший проект і повністю зайнятися турагенством. У тому ж році кількість турів зросла до 50, а річний обіг компанії склав 150 тисяч доларів. У 2018 Олександр не збирається змінювати тенденції та планує збільшити кількість турів до 100.

Три «фішки»

«Деінде» відрізняється від інших туроператорів. Адже має три суттєві «фішки».

Перша — аудиторія. Це молоді люди віком від 20 до 35 років, які хочуть подорожувати, знайомитися й отримувати новий досвід.

Друга — програма туру, на яку організатори і роблять ставку.

Третя — в «Деінде» хочуть створювати тури в нові місця, про які більшість українців навіть не чули.

Що не так з українським туризмом?

«Ринок внутрішнього туризму останні кілька років почав активно розвиватися. До цього призвели економічна криза 2014 року й інфляція. Прибутки українців зменшилися й вони перейшли із зовнішнього туризму на доступніший — внутрішній. Крім того, зіграв фактор патріотизму й цікавості до національних надбань», — розповідає експерт компанії Pro-Consulting Олександр Соколов. 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ «Треба самим полюбити свій борщ, перш ніж пропонувати сусідам»: чи є майбутнє в українського туризму

Український туристичний ринок лише формується і має дві основні проблеми: відсутність інфраструктури і недбале ставлення людей, стверджує експерт.

Тури на Донбас

Нині в «Деінде» працює 8 осіб, які організовують 50 поїздок Україною на рік. Для створення ще півсотні турів Олександр збирається залучити нових людей.

Крім того, власник не забуває первісну мету — знайомити жителів сходу й заходу між собою. У найближчому майбутньому планує створити тур на музичний фестиваль у Маріуполі.

Наразі ж чекає, коли ситуація на Донбасі стабілізується — каже, одразу ж візьметься розробляти тури для цього напрямку. 

Більше про:
# туризм
Пов`язані новини