Єврокомісія закликала Facebook посилити протидію дезінформації напередодні виборів у Європарламент
Європейська комісія закликала компанії Facebook, Google, Twitter посилити боротьбу з дезінформацію напередодні виборів у Європарламент у 2019 році.
У Єврокомісії підкреслили, що компаніям, які підписали у жовтні 2018 року Кодекс дій боротьби з дезінформацією, «вдалося досягнути деякого прогресу, зокрема, у вилученні фейкових акаунтів та обмежити видимість сайтів, які сприяють дезінформації».
Напередодні компанії розмістили свої звіти щодо боротьби з дезінформацію.
«Проте необхідні додаткові заходи для забезпечення повної прозорості політичної реклами до початку кампанії європейських виборів у всіх державах-членах ЄС», — йдеться у повідомленні Єврокомісії.
Єврокомісія закликала компанії продовжити співпрацю напередодні виборів у Європарламент у 2019 році.
Нагадаємо, компанії Google, Facebook, Twitter об’єднали зусилля з іншими ІТ-фірмами й рекламодавцями для боротьби з фейковими новинами в Європі.
Створити його Єврокомісія закликала у квітні 2018 року. ЄК вимагала припинити розповсюдження фейкових новин, пригрозивши соцмережам і ІТ-компаніям обмеженнями у випадку відмови співпрацювати.
У межах свого плану компанії обіцяли інвестувати в технології та програми, які мають інформувати користувачів про надійність джерел інформації, робити більш пріоритетними достовірні новини в пошукових системах і стрічках новин. Водночас різноманіття поглядів теж має відігравати вагому роль в роботі цих технологій.
- Поділитися: