Європейські компанії електрифікують автомобілі, що працювали на викопному паливі
Низка європейських стартапів перетворює старі автівки епохи викопного палива на «чисті» електромобілі. Така практика переобладнання машин набуває популярності протягом останніх п'яти років.
Про це пише Reuters.
Наразі сфера переобладнання електрокарів є «кустарною» промисловістю, але керівники стартапів, які займаються реновацією автівок, називають її «революційною».
Популярність перероблення машин також пов'язана з тим, що країни в межах боротьби із забрудненням поступово обмежують дизельні авто. Так, наприклад, з 2025 року в Парижі заборонять в'їзд до міста на таких авто, виготовлених до 2011 року.
Щоб не жертвувати старими машинами, стартапи пропонують просто переобладнати їх.
Так, наприклад, британська компанія Lunaz продає «відновлений» Aston Martin DB6 ㅡ спортивний автомобіль класу гран-туризмо, що виготовлявся з 1965 до 1970 року ㅡ за 1,3 мільйона доларів.

А голландська фірма Voitures Extravert продає оновлений Porsche 911 1960-х років за 300 тисяч євро.
Поза ними такі стартапи, як французька компанія Transition-One. Вона може за кілька годин і 8 тисяч євро зробити зі звичайних авто справжні електрокари. Ставку робить на те, що зможе забезпечити водіям дешевші та екологічно чисті поїздки.
Також у 2022 році британська компанія Charge Cars розпочне виробництво 499 електричних версій Mustang 1960-х років, створених з нуля, за ціною від 300 тисяч фунтів (майже 11 млн гривень). Компанія, яка спочатку мала намір переробляти класичні автомобілі, витратила п’ять років на розробку електричної репліки класичного авто.
Відомі стартапи привернули увагу традиційних постачальників та виробників автомобілів, які шукають технологічного внеску для переходу на електрокари. Наприклад, всесвітньо відома французька компанія Michelin співпрацює з Charge Cars для тестування нових технологій.
Авторка: Юлія Костюкова
- Поділитися: