Перша пресконференція Байдена після «провальних» дебатів обійшла за переглядами «Оскар»

Пресконференція президента США Джо Байдена 12 липня за підсумками саміту НАТО у Вашингтоні набрала 23 мільйони глядачів — це більша аудиторія, ніж у цьогорічної церемонії «Оскар».
Про це пише New York Times із посиланням на дані маркетингової компанії Nielsen.
Телевізійна аудиторія пресконференції Байдена становила приблизно 45% із 51,3 мільйона людей, які дивилися «провальні» дебати Байдена з Дональдом Трампом.
Майже годинний виступ Байдена перед журналістам став однією з найпопулярніших телепередач року, окрім спортивних подій. Пресконференцію транслювали кілька великих телемереж. Причому ABC, CBS і NBC випередили звичайні розважальні програми.
Окрім того, люди могли дивитися виступ Байдена на цифрових новинних сайтах і в соціальних мережах, які Nielsen здебільшого не відстежував.
За даними компанії, приблизно чотири з п'яти глядачів були віком від 55 років. Мережа ABC привернула найбільшу аудиторію серед дорослих віком від 25 до 54 років — це ключова демографічна група для рекламодавців кабельних новин.
На думку NYT, увагу американців привернули питання до віку й придатності президента Байдена до можливої нової каденції. Окрім того, він рідко проводить індивідуальні пресконференції.
Інтерв'ю Байдена для ABC, яке вийшло тижнем раніше, переглянули 8,5 мільйона глядачів.
- Поділитися: