Авіакомпанія Delta вимагатиме компенсації $500 млн збитків через глобальний збій. Що відповіли в Microsoft?

Одна з найбільших авіакомпаній світу Delta Air Lines заявила, що вимагатиме відшкодування збитків від CrowdStrike та Microsoft після глобального технічного збою, що трапився в липні. У Microsoft відповіли, що не обслуговують основну ІТ-систему Delta.

Про це пише AP.

Так, минулого тижня авіакомпанія Delta заявила, що технічний збій коштував їй 500 мільйонів доларів. Компанія планує вимагати компенсації від Microsoft і CrowdStrike. 

Юрист Microsoft заявив, що ключову ІТ-систему Delta, ймовірно, обслуговують інші технологічні компанії, а не Microsoft Windows. 

«Коментарі Delta є неповними, неправдивими, вводять в оману та завдають шкоди Microsoft та її репутації», — зазначив юрист Microsoft в листі до адвоката Delta.

Компанія з розробки програмного забезпечення для кібербезпеки CrowdStrike також заперечила заяви Delta. І вона, і Microsoft заявили, що Delta відхилила їхні пропозиції допомогти авіакомпанії відновитися після збою минулого місяця. 

Що відомо про збій?

19 липня під час завантаження тисячі комп’ютерів Windows стикалися з проблемою так званого синього екрана смерті (BSOD) — повідомлення про критичну помилку операційної системи.

Це зачепило роботу банків, авіакомпаній, телевізійних компаній, супермаркетів та багато інших компаній у всьому світі. Про технічні проблеми казали і в українських компаніях — «Нова пошта», Sense Bank та Vodafone.

Послуги CrowdStrike використовують компанії по всьому світу для керування безпекою ПК і серверів Windows.

Згодом глава компанії CrowdStrike заявив, що глобальний збій пов’язаний з оновленням для Windows. Він відкинув припущення про інцидент із безпекою чи кібератаку.