росія відмовилась від військових перевезень Кримським мостом, обравши альтернативні шляхи — аналітики Molfar

росія майже не використовує Керченський (Кримський) міст для перевезення військових вантажів, віддавши перевагу альтернативним маршрутам.
Про це йдеться в розслідуванні OSINT-ком’юніті Molfar, яке спирається на супутникові знімки Maxar.
Як зауважили аналітики, з лютого по квітень 2024 року жоден вантажний потяг із військовою технікою не був зафіксований на залізничній частині мосту. Щоправда, у лютому через Кримський міст проїжджав вантажний потяг з близько 55 вагонами із паливними цистернами, додає Molfar.
Крім того, у квітні з боку окупованої Керчі помітили вантажівку з літерою Z. Такі вантажівки росіяни можуть використовувати для перевезення особового складу або ящиків з боєприпасами, військової техніки тощо.
Тож, як вважають аналітики, станом на 2024 рік міст, ймовірно, слугує для транспортування окремих й незначних військових вантажів, а залізничну дорогу окупанти взагалі не використовують.
Натомість, як припускає Molfar, росіяни тепер обирають альтернативні шляхи, які пролягають через окуповане Приазов’я.
Так, ще в листопаді 2023 року повідомлялося, що росіяни будують залізницю від Якимівки до Бердянська, а далі цей шлях йде до Маріуполя й звідти на Ростов-на-Дону. Перший потяг цією залізницею вирушив з порту Маріуполя до Волновахи у травні, розповів радник міського голови Маріуполя Петро Андрющенко.
Другий альтернативний варіант — шосе через окуповане Приазов’я до окупованого Криму. Станом на квітень 2024 року цей наземний маршрут забезпечує до половини вантажоперевезень, майже стільки ж, скільки й Кримський міст, повідомляє Molfar.
Крім того, росія використовує пороми та літаки. Так, ключовим логістичним хабом для операцій на півдні України став військовий аеродром у Джанкої.
- Поділитися: