Чат-бот Google може зберігати ваші розмови роками
Чат—бот на основі штучного інтелекту від Google під назвою Gemini може до трьох років зберігати ваші розмови.
Про це йдеться в оновленні Центру конфіденційності Gemini Apps від 8 лютого.
Gemini — мультимодальна велика мовна модель, розроблена Google DeepMind. Google пропонує її використовувати, щоб шукати нові ідеї, розробляти плани або виконувати різні завдання; отримувати «швидкий і простий для розуміння огляд складної теми»; створювати чернетки конспектів, електронних листів, публікацій для блогу, віршів тощо. Наприклад, у Gemini можна запитати скласти меню на тиждень чи навчити дитину розуміти дроби.
Наразі Google називає застосунки Gemini експериментальною технологією, тому іноді інформація у відповідях може бути неточною або неприйнятною. Зокрема, на Gemini не рекомендують покладатися як на медичні, юридичні, фінансові або інші професійні консультації. На неприйнятні відповіді можна поскаржитися.
Google зазначає, що у додатках Gemini спеціально обмежили можливість пам’ятати контекст. Також у Gemini Apps можна вимкнути збереження розмови (Gemini Apps Activity ввімкнене за замовчуванням).
Утім розмови, які переглянули або прокоментували люди-рецензенти, а також пов'язані дані — про мову та тип пристрою, інформація про місце чи відгук — не видаляються, коли ви «чистите» свою активність у Gemini Apps. Вони зберігатимуться до трьох років. У Google кажуть, що вони зберігаються окремо та не пов’язані з вашим обліковим записом.
Проте Google все ж радить не вводити конфіденційну інформацію у ваші розмови Gemini Apps або будь-які інші дані, які ви не хотіли б показувати людині-рецензенту або Google.
Користувачі можуть подати запит на видалення вмісту відповідно до політики Google або чинного законодавства.
Tech Crunch зазначає, що політика збору та зберігання даних GenAI Google не надто відрізняється від політики її конкурентів. OpenAI, наприклад, зберігає всі чати з ChatGPT протягом 30 днів, незалежно від того, чи вимкнено функцію історії розмов (за винятком випадків, коли користувач підписався на корпоративний план зі спеціальною політикою збереження даних).
З поширенням інструментів штучного інтелекту організації дедалі більше остерігаються ризиків для приватності. Нещодавнє опитування, проведене компанією Cisco, показало, що 63% компаній встановили обмеження на те, які дані працівники можуть вводити в інструменти ШІ. А 27% взагалі заборонили їх використання.
Це ж опитування показало, що 45% співробітників вводили конфіденційні дані в інструменти ШІ, включно з інформацією про співробітників і непублічні файли свого роботодавця.
Співавтор: Іван Д'яконов