Порошенко: МВФ не може диктувати закони для України
Президент Петро Порошенко заявив, що міжнародні донори не можуть диктувати закони для України.
Президент Петро Порошенко заявив, що міжнародні донори не можуть диктувати закони для України.
Про це Порошенко сказав в інтерв'ю газеті Financial Times, коментуючи заяву Міжнародного валютного фонду щодо протиріч у законі про Антикорупційний суд.
«Якщо хто-небудь може уявити, що іноземні донори утворюють українські суди, це суперечить конституції», - сказав Порошенко.
За словами президента, бажання «іноземних донорів мати значний вплив на призначення кандидатів у судді в Антикорупційний суд, порушуватиме суверенітет України».
Президент сказав, що готовий підписати зміни до законопроекту про Антикорупційний суд, якщо він відповідатиме конституції України.
«Я терпіти не можу ідеї, що наступного дня будь-хто може піти до Конституційного суду і призупинити або скасувати цей закон. Це була б катастрофа», — заявив Порошенко.
28 лютого, відповідаючи на запитання Громадського, Порошенко заявив, що зі свого боку виконав усі свої зобов'язання у формуванні законопроекту щодо Антикорупційного суду.
ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: Порошенко і журналісти – 4. Hromadske.doc
Раніше Порошенко заявив, що закон про Антикорупційний суд мають остаточно ухвалити навесні поточного року.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Першочергова задача України — створити незалежний антикорупційний суд» — постійний представник МВФ в Україні
1 березня Верховна Рада в першому читанні підтримала президентський законопроект про Антикорупційний суд.
Цей законопроект президент України більше року обіцяв і ще кілька місяців уносив у парламент. Ідеться про Вищий антикорупційний суд, який глава держави взяв зобов’язання створити, прописавши його в законі про судоустрій та статус суддів.
Водночас Міжнародний валютний фонд повідомив, що ухвалення президентського законопроекту про Антикорупційний суд у його нинішній редакції є порушенням Києвом своїх зобов'язань перед МВФ і суперечить рекомендаціям Венеційської комісії.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Антикорупційний суд: між бажаннями президента і вимогами Заходу