У «Київстарі» стався технічний збій — у користувачів зник домашній інтернет

Користувачі компанії «Київстар» скаржаться на те, що в них від ранку 21 травня не працює домашній інтернет. У компанії пояснили це «тимчасовими складнощами».

Про це користувачі написали у коментарі під постом «Київстар» з нагоди Дня вишиванки.

«Комунікації від бога. У вас годину не працює домашній інтернет (таке враження, що по всій Україні), а ви про вишиванки пишете. Можна ж хоч якусь інформацію дати», — прокоментував Ігор Лабанда.

Як зазначають дописувачі у Facebook, окрім проблем з інтернетом, не працює також телефон підтримки та особистий кабінет. А ось на сайті компанії зазначено: «Сайт «Київстар» зараз на технічному обслуговуванні. Незабаром ми повернемося. Дякуємо вам за терпіння».

Користувачі обурені: частина з них працює з дому і скаржиться на «зрив роботи», а хтось пише, що через 15 хвилин має презентувати проєкт, і йому вкрай потрібне під’єднання до мережі.

У компанії «Київстар» наразі ситуацію не коментують. Водночас у відповідь на пост незадоволеного користувача відповіли: «Доброго дня! Наразі є тимчасові складнощі, й фахівці роблять все можливе для того, щоб якомога швидше їх усунути. Орієнтовний термін — до 21.05.2020 18:00. Приносимо вибачення за незручності».

Оновлено: згодом пресслужба «Київстар» повідомила, що тимчасові труднощі у роботі домашнього інтернету виникли через аварію.

«Наші технічні спеціалісти роблять усе можливе, щоб відновити роботу сервісів якомога швидше. Ми розуміємо, як потрібен вам зараз інтернет. Приносимо вибачення за незручності та надамо компенсацію усім, хто зазнав складнощів, які пов'язані з тимчасовим збоєм деяких сервісів», — йдеться у повідомленні.

Відтак там повідомили, що станом на 14:00 повністю полагодили інтернет.