У метро Києва з’явилася реклама НАБУ: бюро заперечує причетність до цього
У київському метрополітені з’явилася реклама Національного антикорупційного бюро від імені її очільника Артема Ситника. НАБУ заявило, що не причетне до її розміщення.
У київському метрополітені з’явилася реклама Національного антикорупційного бюро від імені її очільника Артема Ситника. НАБУ заявило, що не причетне до її розміщення.
Про це йдеться в заяві відомства.
«Не знаємо, хто той «добродій», що сплатив гроші за зовнішню рекламу в метро та на радіо, але офіційно заявляємо, що Бюро не має до цього відношення», — заявили у прес-службі НАБУ.
На рекламному стенді зображено керівника НАБУ Артема Ситника з гаслом «Я викрию топ-корупціонерів». Також рекламою анонсується засідання профільного комітету Верховної Ради та онлайн-трансляція.
Реклама НАБУ в метрополітені Фото: НАБУ
Громадське зв’язалося з компанією ТОВ «Інсайт», яка розміщує частину реклами в метро. У прес-службі компанії повідомили, що до них не зверталися з розміщенням реклами такого характеру.
Інша рекламна компанія ADV Modern також заявила, що не має до цього стосунку.
Громадське звернулося з відповідними питаннями до прес-служби метрополітену. У метро повідомили, що з 2011 року рекламою в підземці займається комунальне підприємство Київреклама. Станом на 12:00 з підприємством зв'язатися не вдалося.
Раніше в ефірі телеканалів з'явилася реклама, яка розповідає про досягнення Генеральної прокуратури.
Генеральна прокуратура України заперечила, що вона причетна до виготовлення та розміщення рекламних роликів про роботу відомства від імені його очільника Юрія Луценка.
Усі ролики завершувалися гаслом від імені Луценка: «Виконуємо закон, встановлюємо справедливість».
На питання про те, хто може бути до цього причетним, речниця генпрокурора Сарган відповіла, що за даними «на яких її відзначили в соцмережах» йдеться про одну з громадських організацій. Як стало відомо, йшлося саме про «Українську антикорупційну асоціацію».
У Нацраді повідомили, що Генпрокуратура зверталася до Нацради за роз’ясненнями щодо надання статусу соціальної реклами роликам.
За позовом Центру протиії корупції суд відкрив провадження через «соціальні» ролики ГПУ від імені Луценка. Суд не побачив порушень у діях Нацради, яка пропустила в ефір ролики ГПУ. Проти Нацради позивався Центр протидії корупції. Він вимагав визнати протиправними дії Нацради, яка визнала ролики про Генпрокуратуру «соціальною рекламою» і таким чином дозволила транслювати їх безкоштовно.