Уряд звільнив керівників трьох морських портів

Міністр інфраструктури України Владислав Криклій повідомив, що підписав накази про звільнення керівників Одеського, Чорноморського та Білгород—Дністровського морських портів.

Про це Кріклій повідомив під час брифінгу після презентації концесійних проєктів портів «Ольвія» та «Херсон», передає прес-служба відомства.

«Держава не є ефективним власником, тому ми багато надій покладаємо на концесійні проєкти, але це не означає, що ми не будемо реагувати на дії менеджменту портів, які спричиняють збитки державних підприємств», — повідомив Криклій.

Для прикладу він навів керівника Одеського морського порту Войтенка В.О., який у 2018 році отримав зарплати та інші додаткові стимулюючі виплати на загальну суму 5,2 мільйона гривень, при тому, що порт не виконав плану з чистих доходів

«При значному погіршенні фінансово-економічних показників діяльності ДП «Одеський морський торговельний порт» не реалізовано заходів щодо підвищення операційної ефективності підприємства, які створять умови для виходу підприємства з кризової ситуації та забезпечить сталий його розвиток», — зазначають у Мінінфраструктури.

Там також презентували проєкти концесії морських портів «Ольвія» та «Херсон».

12 вересня в Україні офіційного оголосили конкурси на концесію перших двох морських портів — «Ольвія» та «Херсон».

14 серпня уряд затвердив умови та ухвалив рішення про початок конкурсу на передачу портів «Ольвія» та «Херсон» у концесію.

Раніше повідомлялось, що конкурс щодо передачі у концесію портів «Ольвія» та «Херсон» мали оголосити у червні 2019 року.

Нагадаємо, що закон про концесію український парламент ухвалив у першому читанні ще у квітні 2018 року.

Концесія — це форма державно-приватного партнерства, що передбачає передачу об'єктів державної власності (таких як дороги, аеропорти, підприємства тощо) у тимчасове користування приватним підприємствам.