В Офісі президента повідомили, що можуть залучити у ремонт та будівництво доріг $2 млрд
Представники Офісу президента повідомили про можливість залучити додатково 2 мільярди доларів у сферу будівництва та ремонту доріг. Це збільшить бюджет дорожнього фонду близько вдвічі.
Про це повідомив заступник керівника Офісу президента Олексій Гончарук під час наради щодо дорожньої інфраструктури в Україні.
За словами Гончарука, близько 1 мільярд доларів Україна може отримати внаслідок боротьби з «сірими» продавцями пального, які не сплачують акцизів до бюджету. Ще стільки ж — завдяки налагодженню співпраці з міжнародними фінансовими організаціями.
«Ми з ними (представниками міжнародних фінансових організацій — ред.) зустрічались, і вони потенційно декларують готовність працювати більш активно за умови виконання українською стороною своїх зобов'язань, оскільки зараз вибірка за наявними кредитним програмам складає приблизно 20%», — повідомив Гончарук.
Під час наради президент України Володимир Зеленський підписав указ президента про підвищення якості автомобільних доріг, який передбачає розвиток мережі якісних доріг та формування сприятливих умов для ведення бізнесу. Також Зеленський закликав якнайшвидше провести реформу Укравтодору.
«Боюся, що поки ми реформуватимемо (Укравтодор — ред.), ми витратимо і гроші, і час. Може, ми зробимо план найближчим часом і віддамо провідним західним компаніям будівництво пріоритетних доріг? А паралельно реформуватимемо», — заявив Зеленський.
Нагадаємо, що у 2019 році на фінансування ремонту та будівництва автошляхів в Україні передбачено 56 мільярдів гривень. У 2020 році цю суму планують збільшити до 75 мільярдів гривень.
Раніше у Міністерстві інфраструктури прогнозували, що до 2022 року Україна витратить на ремонт доріг 300 мільярдів гривень.
10 березня повідомлялось, що заступник міністра інфраструктури потрапив у ДТП на Закарпатті через ями на дорогах.
За розрахунками Укравтодору, протягом 2019 року планують відремонтувати до 1800 кілометрів доріг.
Раніше в уряді пропонували законодавчо дозволити областям брати кредити у міжнародних фінансових організацій для проведення ремонту доріг.