Партнерський проєкт

Партнер проєкту

«Головне — чітко поставлені цілі», — три історії успіху підприємців, бізнеси яких почалися з OLX

Український ринок товарів рясніє пропозиціями від виробників. На потребу клієнтів наші підприємці можуть створити будь-що за формою, кольором та задумом. Проте інколи бажані пропозиції «губляться» та втрачають клієнтів, орієнтуючись не на свою аудиторію.

Майданчик OLX доводить: одна торговельна платформа може не лише зберегти бізнес, а й збільшити його в кілька разів завдяки небайдужим менеджерам і комфортним умовам для підприємців. На прикладі трьох історій підприємців розповідаємо, як побудувати бізнес із нуля та відшукати своїх постійних клієнтів без величезних витрат на створення сайту та рекламу.

«Постачальники не були готові до змін — тому я сама їх внесла». Як киянка створила успішний бізнес, що почався з OLX

«Мені не вистачало стабільності. Я не розуміла, чи буде в мене завтра клієнт, хотілося впевненості. І я вирішила створити інтернет-магазин»

Киянка Юлія Роздольська раніше працювала і в Міністерстві закордонних справ, і в дизайні, і в галузі торгівлі. Але власний бізнес започаткувала завдяки OLX, підлаштувавшись під нові запити українців.

Сьогодні бізнес Юлії Роздольської — це шоурум та ательє домашнього текстилю в Києві. DC textile, який, попри труднощі, зміг «народитися» на початку повномасштабної війни в Україні. Підприємиці довелося пройти шлях від пошуку та закупівлі на той час рідкісних тканин до запуску генераторів на морозі, щоб працювати, попри блекаути. Як саме Юлії вдалося побудувати власний бізнес із нуля — читайте в матеріалі hromadske.

Читати історію

«Кожна модель — хоча б раз зібрана моїми руками»: історія успіху власників найбільшого в Україні магазину дитячих меблів

«Ми створили магазин, не виходячи з якого можна облаштувати всю дитячу кімнату»

«Найскладніше було вибрати моделі ліжок і матраців на ринку України, які справді підходять за якістю й виглядом. На ринку дуже багато виробників, але частина з них недобросовісна. І нашим завданням було зробити так, щоб люди отримували найкраще. Усі меблі, котрі були продані до сьогодні, хоча б одна моделька — але вона зібрана моїми руками», — розповідає Артем Шурдуков.

Дніпровський підприємець разом із братом започаткував магазин Chado у 2020 році. З часом сімейний бізнес, до управління яким долучилась і братова дружина, переріс у найбільший за площею та кількістю товарів магазин дитячих меблів в Україні.

Читати історію

«Камери на фронті — розхідний матеріал». Як 22-річний підприємець побудував бізнес, що почався із захоплення камерами

«Спочатку я вивчав, як працює психологія ринку, як писати заголовки, щоб людина знайшла саме твій товар, а не конкурентів. Також в OLX є статистика: можна простежити кількість переглядів на оголошенні. Це дає змогу покращити рекламу. Ще я інколи змінюю заголовки — перевіряю, чи збільшиться кількість дзвінків»

24 лютого 2022 року змінило коло покупців — тепер одними з найчастіших замовників Івана Тарасенка є військові. Почалося все з рацій — на них у перші тижні вторгнення було багато запитів, киянин зміг дістати понад 1000 пристроїв. Продавали їх захисникам за собівартістю — щоб допомогти налагодити зв’язок. Пізніше військові стали брати камери на передову.

Нині системи відеонагляду працюють навіть на Авдіївському напрямку — бійці беруть камери, щоб не визирати з бліндажів під час обстрілів, але слідкувати за тим, що відбувається навколо. Також камери замовляли для встановлення на БпЛА.

Читати історію

Партнерський спецпроєкт опубліковано на правах реклами.

Над спецпроєктом працювали: журналістка Аліна Євич, відеограф Євгеній Жулай, редакторка Марія Смик, дизайнерка Мирослава Мохнацька, розробник верстки Ігор Башинський, креативна продюсерка Катерина Вишнева