Немає жодного церковно-правового обґрунтування, яке могло б пояснити звільнення з посади священика Свято-Михайлівського православного приходу Олександра Шрамка. Він раніше критикував у Facebook приїзд патріарха Російської Православної Церкви Кирила до Мінська.

Про це він розповів у коментарі Громадському.

«Жодних таких законів, звичайно, немає — не прописано. Але все залежить від трактування: як це бачать наші ієрархи. Уся церковна влада у нас будутьється на абсолютній владі архієрея й він уже може трактувати як завгодно. Кажуть, що звинувачують мене у деструктивній діяльності проти церкви», — зазначив Шрамко.

«За порушення ієрейської присяги, клятви, злочини та систематичні публікації в ЗМІ повідомлень, які паплюжать православну церкву і стелять в серцях людей ворожнечу і ненависть», — процитував він указ Мінської єпархії.

15 жовтня священикові Свято-Михайлівського православного приходу в Мінську Олександру Шрамко усно заборонили служити за критику візиту патріарха Російської православної церкви Кирила в Білорусь. 16 жовтня його офіційно зняли з посади священика.

Шрамко написав на своїй сторінці у Facebook, що патріарх не дав прихожам «живий контакт», під'їхав до собору на машині до самих воріт та вийшов з неї, навіть не озирнувшись.

«На тебе чекають не одну годину на вулиці. На тебе. Чекають. І ще. Не так багато, як у минулі роки. Але все ж хтось приходить. Кому ти цікавий. Навіть якщо не пускають у собор, куди вхід тільки з перепусткою. Вони прийшли і будуть весь вечір стояти на вулиці, задовольняючись трансляцією на екрані. Чому не дати їм мінімальний живий контакт? Чому потрібно під'їжджати на машині до самих воріт собору і, вийшовши з неї, навіть не озирнутися? Невже так важко вийти хоча б на 100 або 50 метрів (раніше – ред.) і пройти кілька десятків кроків, вітаючи і благословляючи народ?.. Не розумію», — написав Олександр Шрамко.

Нагадаємо, російський патріарх Кирило приїздив у Мінську на Синод РПЦ. Синод ухвалив рішення про розрив відносин з Константинопольським патріархатом.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Сам собі пан: хто і коли надавав томос церквам, і хто писав його для України

Поділитись: