Депутатка Василевська-Смаглюк пояснила свої слова про коронавірус як «маркетинговий хід»

Народна депутатка з фракції «Слуга Народу» Ольга Василевська-Смаглюк у студії hromadske, Київ, 11 березня 2020 року
Народна депутатка з фракції «Слуга Народу» Ольга Василевська-Смаглюк у студії hromadske, Київ, 11 березня 2020 рокуЖанна Бабаєва/hromadske

Народна депутатка з фракції «Слуга Народу» Ольга Василевська—Смаглюк пояснила, чому назвала епідемію коронавірусу «маркетинговим ходом».

Про це вона заявила в ефірі програми «Мокрик По Живому» на hromadske.

«Я вважаю, що це маркетинговий хід, бо я прихильниця різних теорій. І якщо ви згадаєте опитування в Україні, 64% українців вважають коронавірус взагалі біологічною зброєю. Нові Санжари деякою мірою підтвердили, що люди дуже бояться нових технологій, які можуть бути направлені проти них», — сказала депутатка.

Вона також нагадала, що тоді говорила про наявність у фракції «Слуга Народу» двох груп: одні вважали коронавірус справжньою загрозою, інші — здебільшого маркетинговим ходом.

«Я мала на увазі під маркетинговим ходом, що цей вірус — різновид грипу. Можливо, ВООЗ зараз вже каже, що смертність від нього на 2,2% більше, ніж від звичайного грипу. Але це не 50%, не 90%. І що це вірус насамперед вдарив по економіці», — сказала Василевська-Смаглюк.

Депутатка також нагадала, що Ухань, звідки поширився коронавірус, є промисловим центром, де розташована велика кількість компаній.

«І передусім вірус вдарив по акціях тих компаній, які там зосереджували виробництво. Мала я на увазі те, що найперше від цього постраждали ринки, і власне це може бути, оскільки я є прихильницею різних теорій… не те, щоб прихильницею, просто я завжди шукаю, як колишній журналіст-розслідувач, я передусім подумала, що це (вірус — ред.) все-таки, щоб приглушити роздутий (економічно — ред.) ринок Китаю», — пояснила вона.

На запитання, чи змінила вона думку з того часу, Василевська-Смаглюк відповіла: «Я думаю, що це різновид грипу, більш небезпечний, ніж звичайний грип, і я сподіваюся, що невдовзі буде винайдено вакцину, яку ми масово закупимо, і це все пройде».

Нагадаємо, у лютому Василевська-Смаглюк заявила, що історія з китайським коронавірусом — «маркетинговий хід», щоби продати більше медичних масок. За її словами, частина правлячої фракції такої ж думки.