У Кабінеті міністрів України запустять пілотний проєкт, в межах якого громадяни зможуть спілкуватися з державними органами та службами, отримуючи від них інформацію та консультації, за допомогою месенджерів.

Відповідний пілотний проєкт уряд планує запустити вже найближчим часом, повідомив міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет.

За його словами, це не лише спростить спілкування українців з державними службами, але й створить нові робочі місця у тих регіонах, де роботу знайти складно.

«Ми запускаємо пілот, який дозволить держслужбовцям відповідати на запити громадян в месенджерах з віддалених робочих місць. Це дозволить організовувати робочі місця для держслужбовців не тільки в Києві, а й в регіонах. Причому ми хочемо зробити акцент на ті регіони, де найскладніше знайти роботу», — повідомив Дубілет.

Міністр очікує, що із запровадженням спілкування з держслужбовцями через месенджери вартість обслуговування таких контактів знизиться, а якість — підвищиться.

«На відміну від телефонного дзвінка, паперової відповіді або очного візиту, ми можемо налаштовувати алерти і відстежувати випадки неякісних консультацій. Це дозволить нам побудувати правильну фінансову і нефінансову мотивацію для співробітників», — додав міністр.

Перші консультації у чатах через месенджери уряд планує запустити зі службами Міністерства соціальної політики, а згодом така опція має охопити всі напрямки державної служби.

Раніше міністр цифрової трансформації України Михайло Федоров заявив, що всі державні послуги можна буде отримати за допомогою смартфону через 3-5 років. Вже до кінця 2019 року в Україні запустять інтернет-додаток «Дія», який і має виконувати функцію «держави у смартфоні».

До цього в уряді анонсували запуск електронного студентського квитка та водійських посвідчень. Допомогти з цим проєктом державі має ПриватБанк.

Поділитись: