Соцмережа Facebook оприлюднила звіти про те, які сторінки їй платять за політичну рекламу. Лідирує партія «Голос» Вакарчука.

Звіт розміщений у Бібліотеці реклами Facebook, де публікується інформація про рекламу, пов’язану із соціальними питаннями, виборами або політикою.

Наразі можливо переглянути інформацію за останній день, тиждень та загалом, починаючи із червня.

Згідно з оприлюдненими даними, за сплаченими сумами лідирує сторінка партії «Голос» музиканта Святослава Вакарчука. За звітний період вона заплатила 88 тисяч 742 долари.

На другому місці партія 5-го президента Петра Порошенка «Європейська солідарність», яка у червні-липні виплатила Facebook 66 тисяч 672 доларів.

На третьому місці партія «Слуга народу» 6-го президента Володимира Зеленського, яка віддала за просування своєї сторінки 27 тисяч 625 доларів.

За кількістю оголошень перше місце посідає сторінка «Бойко – прем’єр», яка агітує за співголову «Опозиційної платформи – За життя» Юрія Бойка. Вона оплатила загалом 1971 оголошення, віддавши за них 29 тисяч 535 доларів.

Наступна за кількістю реклами – «Партія Шарія» блогера Анатолія Шарія. В червні-липні вона замовляла 787 оголошень та оплатила ще 306, не вказавши, хто саме перерахував за них кошти.

Нагадаємо, група «Рейтинг» оприлюднила результати опитування в період з 6 по 10 липня 2019 року. Згідно з ним, лідером електоральних симпатій серед політичних сил залишається партія «Слуга народу» — її готові підтримати 47% респондентів. Також до трійки лідерів входять «Опозиційна платформа — За життя» (11,6%) та партія «Європейська Солідарність» (8,2%).

Нагадаємо:

Поділитись: