Інтернет-видання «theБабель» повертається з новими інвесторами та головредом
Катерина Коберник, співзасновниця та редакторка інтернет—видання «theБабель», яке у грудні 2019 року оголосило про своє закриття, заявила, що ресурс знайшов нових інвесторів, відновлює свою діяльність та змінює назву.
Про це вона написала у Facebook. Після перезапуску «theБабель» називатиметься «Бабель».
Акціонерами видання стали Дмитро Мельник та Сергій Мостенец, які мають автобізнес.
«Вони читали «Бабель», дізналися про закриття, через спільних знайомих запропонували зустрітися і брати участь у фінансуванні. До кінця року в нас є серйозні зобов'язання щодо зменшення їх частки фінансування», — розповіла вона.
Бізнесмени купили частку Ярослава Пахольчука (50%). За даними «Детектор Медіа», він представляв інтереси Ігоря Коломойського. У Єдиному державному реєстрі власниками ТОВ «Бабель» значаться: Гліб Гусєв (25%), Катерина Коберник (25%) і ТОВ «Айджи» (Словаччина) (50%).
Головним редактором оновленого «Бабеля» став Євген Спірін. Натомість Гліб Гусєв, який раніше обіймав цю посаду, займатиметься трьома напрямками: довгими текстами, нативною рекламою, а про третій Коберник не уточнила. Водночас Артем Марков став арт-директором «Бабеля». Крім того, видання запускає нову рубрику — про їжу, якою займатиметься Марія Жартовська.
Коберник повідомила, що редакція також переїхала у новий офіс, а вона сама продовжуватиме керувати проєктом і працювати редакторкою політики на ресурсі.
У грудні 2019 року частина команди інтернет-видання «theБабель» вирішили звільнитися через проблеми з фінансуванням. Зокрема, посади мали залишити головний редактор Гліб Гусєв та шеф-редакторка Катерина Коберник.
- Поділитися: