Кабмін заборонить держслужбовцям отримувати зарплату готівкою: це заощадить 60 млн грн

Кабінет міністрів України переведе всі виплати працівників органів державної влади у безготівкову форму. Це допоможе зекономити близько 60 мільйонів гривень на рік.

Відповідну постанову уряд ухвалив під час засідання 3 листопада, повідомив міністр Кабінету міністрів України Дмитро Дубілет.

«60 млн грн на рік витрачають центральні органи влади та обладміністрації на банківські комісії через те, що платять зарплату готівкою. І ще якусь суму, яку ми вже не рахували, на виплати за відрядження. Виявилось, що близько 7% співробітників отримують зарплату готівкою, а не на банківський рахунок», — повідомив Дубілет.

Він зазначив, що уряд ухвалив постанову, відповідно до якої всі виплати працівникам органів влади переведуть у безготівкову форму, що допоможе не лише заощадити кошти на виплатах банківських комісій, але й розвинути серед працівників держустанов фінансову грамотність.

«До речі, як колишній банкір я знаю, що неможна сказати, що цим рішенням ми позбавили банки доходу. Для них робота з готівкою, навіть з комісією, — це також збиткова історія», — додав Дубілет.

Раніше Дубілет запропонував перемістити частину міністерств до головної будівлі уряду, що розташована на вулиці Грушевського у Києві. Приміщення цих міністерств держава могла б продати.

Нагадаємо, що у Кабінеті міністрів України заявили, що ініціюють скасування обов'язкової публікації законів, постанов та інших офіційних рішень у газеті «Урядовий кур'єр» та «Голос України». Зараз закони та інші акти набувають чинності лише після того, як їх опублікують в офіційній пресі уряду та парламенту.

Раніше в уряді анонсували запуск електронного студентського квитка та водійських посвідчень. Допомогти з цим проєктом державі має ПриватБанк.

Напередодні прем’єр-міністр Олексій Гончарук заявляв, що з 1 жовтня Україна має повністю відмовитися від паперового документообігу. Згодом в уряді уточнили, що відмовляться від обміну паперовими документами між відомствами, а не паперового документообігу загалом.