Команда дизайн-студії Hexagon Agency запустила у Києві проєкт replace — він покликаний допомогти переосмислити функції занедбаних будівель і архітектурних пам’яток, а також краще зрозуміти потреби містян.

Поруч із декількома такими об’єктами можна знайти яскраві плакати з QR-кодом, який направить на довідку з інформацією про історію та перспективи цього місця, а також дозволить поділитися своїм баченням його змін.

Автори проєкту вважають, що діалог про минуле та майбутнє Києва «потребує своєї мови», яку вони й хочуть створити. У покинутих будівлях залишається великий потенціал, що спільним зусиллям можна реалізувати, якщо не сьогодні, то завтра. Для цього до урбаністичних ініціатив мають долучитися якомога більше небайдужих людей. Завдяки проєкту replace зробити це стане легше.

«Ми не претендуємо на звання експертів, наш намір — надихнути вас стати експерт-(к)ами», — стати учасником розмови про міський простір і обговорити сам проєкт можна у групі на Facebook, а на каналі у Telegram можна читати про урбаністичні ініціативи й історії столичних будівель.

Нині плакати з QR-кодом можна знайти поблизу Житнього ринку, «Тарілки» на Либідській, садиби Товариства швидкої допомоги на Рейтарській, Гостинного двору, корпусу театрального інституту на Львівській площі та будівлі Укррудпрому на Нижньоюрківській. 

Прочитати більше про replace й опрацьовані ним міські об’єкти можна сайті проєкту.

Аби у нас було більше цікавого й корисного контенту, ми потребуємо підтримки — стань частиною спільноти друзів hromadske на Спільнокошті!

Поділитись: