Компанія H&M не буде ретушувати фото моделей у купальниках

Шведська мережа з продажу одягу H&M вирішила відмовитися від ретушованих фотографій моделей у купальниках.

Шведська мережа з продажу одягу H&M вирішила відмовитися від ретушованих фотографій моделей у купальниках.

Про це повідомляє Refinery 29.

Зазначається, що у розділі «купальники» на сайті компанії фото моделей не відретушовані — на них можна побачити розтяжки, шрами тощо.

Таке рішення H&M ухвалила через декілька місяців після того, як компанія Monki, яка входить до H&M Group, отримала багато схвальних відгуків через натуральні знімки моделей.

Раніше від ретушованих фото відмовилися такі бренди, як ASOS, Boohoo і Missguided.

H&M (Hennes & Mauritz) — найбільша в Європі роздрібна мережа, що спеціалізується на продажі одягу та аксесуарів. Компанія працевлаштовує понад 104 тисячі людей у 62 країнах світу. Кількість магазинів компанії перевищує 4,5 тисячі.

Як повідомлялося, один з найбільш відомих сервісів фотографій Getty Images розіслав авторам зображень електронні повідомлення з проханням «не надавати ніякого контенту, навіть з маркуванням creative, де є ретуш, через яку моделі виглядають більш худими — і навпаки».

Нагадаємо, 18 серпня відкриється перший в Україні магазин H&M.

Компанія H&M закрила мережу магазинів у Південній Африці після погромів, вчинених протестувальниками проти реклами, яку вони називають расистською.

13 січня поліція Південної Африки застосувала гумові кулі для розгону протестувальників, які громили магазини H&M.

Присутні висловлювали таким чином обурення рекламою із зобреженням темношкірого хлопчика у толстовці з написом «Найкрутіша мавпа у джунглях».

Компанія вибачилась за напис, проте цього виявилось недостатньо.

Бурхлива реакція на рекламу спонукала компанію видалити зображення зі своєї колекції і замінити його іншою фотографією.

Прес-секретар H&M підтвердив у коментарі The Independent, що зображення було видалено, додавши, що компанія «просить вибачення у всіх, кого це могло образити».