Міністерство інфраструктури України завершило роботу над новим законопроєктом про розмитнення автомобілів на єврономерах та направило його на розгляд Кабінету міністрів.

Про це повідомив міністр інфраструктури України Владислав Криклій у коментарі під постом голови Державної митної служби Максима Нефьодова.

«При тому що це не наш профіль, ми розробили відповідну законодавчу ініціативу та винесли на розгляд уряду. Наразі отримано зауваження від Мінфіну та проходить опрацювання. Паралельно працюють народні депутати, щоб ми не витрачали час», — повідомив Криклій.

За словами міністра, в оновленому законопроєкті Мінінфраструктури запропонувало просту форму визначення розміру митного платежу: 1 долар за 1 кубічний сантиметр об'єму двигуна.

«Мінфін порахував, що це нестиме суттєві втрати для бюджету», — повідомив Криклій, зазначивши, що наразі цю пропозицію Мінінфраструктури в уряді не підтримують.

Раніше у Державній митній службі запустили калькулятор, який розраховує суму митних платежів для розмитнення автомобілів на єврономерах.

12 вересня Рада ухвалили закон, який відтерміновує запровадження штрафів за порушення митного режиму перебування машин з іноземною реєстрацією в Україні. За нього проголосувало 284 депутати.

Міністр інфраструктури Владислав Криклій пропонував розмитнювати «євробляхи» за єдиною ставкою. Також в уряді повідомляли, що розроблять новий законопроєкт про розмитнення автомобілів.

2 жовтня глава уряду Олексій Гончарук повідомив, що Кабмін вирішив не застосовувати штрафи за порушення умов митного ввезення авто на єврономерах, допоки «не буде знайдемо адекватне рішення».

23 листопада 2018 року президент України Петро Порошенко підписав закон, який спрощує процедуру розмитнення автівок, зокрема з європейськими номерами, та закон, який підвищує відповідальність за порушення правил розмитнення автомобілів.

22 лютого 2019 року сплив термін пільгового розмитнення авто на єврономерах, протягом якого зареєструвати автомобіль в Україні можна було зі знижкою у 50%. Протягом «пільгового періоду розмитнили понад 124 тисячі «євроблях». Власники таких авто сплатили до бюджету 7,67 мільярда гривень.

Після цього депутати Ради кілька разів відтерміновували початок дії закону 2612, який мав би почати процедуру з притягнення до відповідальності та накладання штрафів за використання автомобілів на іноземній реєстрації з порушенням митного режиму.

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile