УКРАЇНА

На підйомники для людей з інвалідністю «Київпастранс» витратив 10,4 млн грн: жоден з них не працює

15 серпня, 2018 09:01
УКРАЇНА/На підйомники для людей з інвалідністю «Київпастранс» витратив 10,4 млн грн: жоден з них не працює
Зберегти
Вигляд
Комунальне підприємство «Київпастранс» у 2016 році витратило 10 мільйонів 404 тисячі гривень на встановлення спеціальних підйомників для людей з інвалідністю на станціях швидкісного трамвая. Однак, на сьогодні жоден з цих підйомників не працює

Комунальне підприємство «Київпастранс» у 2016 році витратило 10 мільйонів 404 тисячі гривень на встановлення спеціальних підйомників для людей з інвалідністю на станціях швидкісного трамвая. Однак, на сьогодні жоден з цих підйомників не працює. 

Про це повідомив мешканень Києва Олег Рівтін, опублікувавши відповіді «Київпастрансу» на офіційний запит .

Так, за даними компанії, вартість одного підйомника включно з монтажними роботами становить 578 тисяч гривень.

«Інформацію про вартість покупки і установки цих підйомників мені вперто не хотіли повідомляти. Я відправив чотири інформаційні запити з вимогою надати конкретні цифри й отримав чотири відповіді, але без цифр. Суму мені надали після звернення до Уповноваженої з прав людини Людмили Денісової із заявою про порушення мого права на інформацію», — зауважив Рівтін.

«Жоден такий підйомник не працює і не працював жодного дня, жодного разу з 2016 року», — написав Рівтін у Facebook.

Щодо несправності підйомників, у комунальному підприємстві заявили, що «підйомники були пошкоджені невстановленими особами, що унеможливило їхню належну експлуатацію». Також Рівтіну повідомили, що інформацію про факти таких пошкоджень передали правоохоронцям, однак у поліції заявили, що у них не зареєстровано жодного звернення від підприємства щодо пошкодження підйомників.

«Цікавий і той факт, що Київпастранс регулярно оплачує послуги з охорони своїх об’єктів. Наприклад, в 2018 році за охорону об’єктів на Борщагівській лінії швидкісного трамвая сплатили 7 мільйонів 169 тисяч 315 гривень. У договорі зазначено, що охоронець повинен цілодобово перебувати на кожній станції трамвая і охороняти майно підприємства. На жаль, інформацію про подібні послуги за 2016 я не знайшов, швидше всього, договір укладали ще до введення обов’язкових закупівель через Pozorro», — додав мешканець Києва.

У червні у Дніпрі відкрили перший в Україні інклюзивний парк для дітей.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Школа замість інтернату: що треба знати про реформу інклюзивної освіти

Раніше Київрада ухвалила рішення про створення у столиці 10 інклюзивних центрів.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ Безбар’єрний доступ: як в Україні запроваджують інклюзивну освіту

Нагадаємо 23 травня 2017 року Рада підтримала закон про навчання дітей з інвалідністю у звичайних школах.

Повідомлялося, що на обладнання кабінетів інклюзивних центрів у 2018 році витратять близько 100 млн гривень.

Пов`язані новини