На Львівщині загорівся локомотив — рух потягів зупинився на півтори години
На одному з перегонів у Львівській області сталося загоряння локомотиву та загоряння списаного вагону в Маріуполі. Наразі досліджують всі обставини цих випадків.
Про це повідомив глава Укрзалізниці Володимир Жмак у своєму Telegram-каналі.
У чому причина?
Попередньо аналізуючи причини, він наголосив на прострочені капітального ремонту приблизно 40% локомотивного складу, «плачевний стан» контактного дроту (через пошкодження якого на Львівській залізниці рух потягів зупинився на півтори години) та незадовільний фінансовий стан УЗ.
Як Укрзалізницю рятуватиме Жмак?
Жмак хоче збільшити плечі обслуговування одним локомотивом та провести електрифікацію певних ділянок — це має вивільнити тепловози та передати їх для використання на інші, де є нестача. А це, своєю чергою, дозволить перевозити більше вантажів і доставляти їх швидше.
Наступним кроком має стати запуск інтерактивної карти руху поїздів, що дасть можливість автоматизувати процеси руху та відстежувати їх в реальному часі 24/7.
Як уточнив Володимир Жмак, пакет рішень вже готовий для обговорення на засіданні правління Укрзалізниці.
Давно він на посаді?
Володимира Жмака на посаду голови правління Укрзалізниці уряд призначив 26 серпня. До цього тимчасовим виконувачем обов'язків голови правління був Іван Юрик, який змінив Желько Марчека. Останнього уряд звільнив після критики міністра інфраструктури Владислава Криклія.
Конкурс на цю посаду оголосили ще у лютому, однак через карантин, який розпочався у березні, його призупиняли.
Загалом Укрзалізниця працювала без голови правління після того, як 29 січня звільнили Євгена Кравцова.
- Поділитися: