УКРАЇНА

«Нині вже»: Хто впливає на суспільну думку — структура медіаринку України напередодні виборів

5 вересня, 2018 21:15
УКРАЇНА/«Нині вже»: Хто впливає на суспільну думку — структура медіаринку України напередодні виборів
Зберегти
Вигляд
Напередодні виборів президента та обрання парламентарів, які відбудуться у 2019 році, медіа стають головною технологією політичного піару політиків. Повідомлення про купівлі, перепродажі та контроль засобів масової інформації набагато частіше з’являються у стрічці новин саме напередодні виборчих перегонів. Хто і як впливає на суспільну думку громадян та які політичні цілі при цьому переслідує — в

Напередодні виборів президента та обрання парламентарів, які відбудуться у 2019 році, медіа стають головною технологією політичного піару політиків. Повідомлення про купівлі, перепродажі та контроль засобів масової інформації набагато частіше з’являються у стрічці новин саме напередодні виборчих перегонів. Хто і як впливає на суспільну думку громадян та які політичні цілі при цьому переслідує — в обговоренні студії «Нині вже» о 20:00.

Також у програмі: Генеральна прокуратура України завдяки рішенню Печерського райсуду Києва отримала доступ до персональних даних головної редакторки програми журналістських розслідувань «Схеми» Наталки Седлецької. Журналістська спільнота проти такої практики. Чи будуть слідчі таки виконувати цю ухвалу та чи означають такі дії наступ на свободу слова та інформації?

Ведучий — Василь Пехньо.

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: «Нині вже»: Перший день роботи Ради та інтерв’ю з екс-заступником голови Адміністрації Президента Шимківим

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Поставив би реформам 3 з плюсом — 4 з мінусом»: екс-заступник голови Адміністрації президента

ДИВІТЬСЯ ТАКОЖ: «Нині вже»: Церковна самостійність для України, чого восени чекати від Ради та наслідки вбивства Захарченка

Головне завдання нового проекту «Нині вже» — розповісти про події, явища та людей, які мають значення саме сьогодні.

Щодня о 20:00 у студії Громадського інтерв’ю, прямі включення, кращі репортажі, дискусії, аналітика, стріми та дебати.

«Нині вже» схоже більше на дружню бесіду, ніж на підсумкові випуски новин.

Протягом ефіру відбуваються прямі включення з ньюзруму Громадського, під час яких журналісти розказують і показують найцікавіше з того, що лишилося за кадром.

Крім цього, в студії програми проходять бесіди з людьми, які в прямому ефірі коментують головні події дня та можуть відповідати на запитання глядачів.

Ведуть програму 14 різних людей, серед яких провідні журналісти та редактори Громадського.

Громадське є першим мультимедійним ЗМІ, створеним громадською організацією, що заснована та керується журналістами.

Телеканал мовить цілодобово через супутник ASTRA-4А у відкритому доступі та в більш ніж 100 кабельних та цифрових мережах. Місією Громадського є створення інформаційного простору, що сприяє розвитку сталого суспільства та активної особистості.

 

Більше про:
# Нині вже
Пов`язані новини