КМДА продовжує суперечку з «Укравтодором» за Подільсько-Воскресенський міст — віддавати його не хоче
Столична влада продовжує суперечку з «Укравтодором» через будівництво Подільсько—Воскресенського мосту — попереджають про значну затримку робіт, якщо міст усе—таки заберуть із балансу Києва.
Про це заявив заступник голови Київської міської держадміністрації (КМДА) Олександр Густєлєв.
«Передача мосту, будівництво якого вже на фінальній стадії, на баланс "Укравтодору" призведе до значного відтермінування завершення робіт. Знову ж таки, через усі процедури, передбачені законом. А міст увесь цей час стоятиме недобудованим», — сказав він.
Також Густєлєв поскаржився, що «виглядає так», ніби є спроби «заморозити в нинішньому стані важливі для міста та киян об’єкти» — Гостинний двір, Будинок Сікорського, Палац спорту, Національний цирк, які з 2017 року столична влада просила передати в комунальну власність, аби відремонтувати.
«Але за 4 роки жодних кроків з боку державних органів так і не було зроблено. А будівлі тим часом продовжують занепадати чи руйнуватися», — заявив Густєлєв.
Також заступник голови КМДА пообіцяв допомогу столичної влади в добудові Дарницького мосту (він не на балансі Києва), але висловив сумнів у тому, що добудувати його вдасться до кінця року.
Мостові суперечки
Наприкінці лютого «Укравтодор» звернувся до КМДА та мера столиці Віталія Кличка з пропозицією передати Подільсько-Воскресенський міст йому, щоби швидше його добудувати та ввести в експлуатацію.
Натомість Кличко виступив проти такої ідеї, зазначивши, що роботи й так уже на фінальній стадії. До слова, перед виборами мера Кличко обіцяв, що міст добудують до кінця 2020 року. Тепер же він переконує, що переправу відкриють до літа 2021 року. А віддавати міст «Укравтодору» очільник Києва не хоче, понад те, закликав добудувати Дарницький міст, роботи на якому тривають із 2004 року.
Подільсько-Воскресенський міст має з’єднати Поділ із лівобережними районами, зокрема Воскресенкою та Троєщиною. Проте лише в листопаді 2020 року стало відомо, що перша черга автомобільного руху цим мостом вийде на Русанівські сади.
Тобто на першому етапі мешканцям Вигурівщини-Троєщини необхідно буде переїхати через залізницю Броварським проспектом і зробити довгий об'їзд, щоби потрапити на Подільсько-Воскресенський міст.
Мостом також має проходити нова, четверта гілка метро — Подільсько-Вигурівська. Першою її ділянкою має стати станція «Подільська» (з пересадкою на станцію «Тараса Шевченка») — до станції «Райдужна», де пасажири зможуть пересідати на Троєщинський швидкісний трамвай і міську електричку. Збудувати її хочуть до 2025 року. Після цього гілку планують розширювати.
- Поділитися: