У Києві спостерігачі громадянської мережі ОПОРА звернулись до поліції із проханням перевірити, чи сітілайти «Української стратегії Гройсмана» надруковані коштом виборчого фонду.

Як повідомили в ОПОРІ,  на вулиці Межигірській виявлено рекламне табло, де з одного боку була реклама «Української стратегії» без вихідних даних, а з іншого — новий плакат, на якому були перелічені тираж, замовник, відповідальна особа за друк та виконавець. Але плакат з'явився ледь не одразу після реєстрації партії у Центральній виборчій комісії, в той час як спочатку політична сила мала б відкрити і зареєструвати виборчий фонд.

Спостерігачі ОПОРИ повідомили правоохоронцям про обидва випадки.

Поліція перевірить, чи фінансують сітілайти Гройсмана з виборчого фонду
Фото:

ОПОРА

«Політична реклама різних партій й раніше була розміщена по вулицях міста, але з моменту їх реєстрації вони стали суб'єктами виборчого процесу. Відповідно, поліграфію з їх логотипами і гаслами без вихідних даних мали б зняти. А ту, що має інформацію про замовника, тираж тощо — друкувати і розміщувати коштом виборчого фонду», — зазначили в ОПОРІ.

Друк поліграфії регулює стаття 69 закону «Про вибори народних депутатів». Про зобов'язання фінансувати агітацію з виборчого фонду йдеться у 3 статті цього ж закону: «Рівність прав і можливостей кандидатів у депутати, партій - суб'єктів виборчого процесу брати участь у виборчому процесі забезпечується (...)забороною використання кандидатами у депутати, партіями - суб'єктами виборчого процесу під час фінансування передвиборної агітації інших коштів, крім коштів виборчих фондів».

«Українська стратегія» — це політична сила діючого прем'єр-міністра України Володимира Гройсмана. У Центральній виборчій комісії партія зареєструвалась 18 червня.

Поділитись: