Автори проекту зазначили, що одна з причин, чому люди не користуються ременями безпеки, – небажання м'яти одяг і додали, що особливо це стосується жінок, тому назвали проект «Пом'ята, але жива».

В Україні планують запустити соціальну кампанію про безпечне водіння та звичку пристібати ремінь безпеки. Телевізійна служба новин телеканалу «1+1» показала сюжет передноворічної фотосесії для кампанії, в якій взяли участь лише жінки. У супровідному тексті йдеться про те, що проблема стосується насамперед жінок.

Така реклама має ознаки сексизму, зазначила експертка Центру інформації про права людини з питань недискримінації Ірина Виртосу: «У мене напрошується одне питання: а чи є дослідження (і покажіть, будь ласка, цифри), що жінки не пристібаються, бо бояться пом'яти сукню? Чому гарну ініціативу обов'язково потрібно спаплюжити сексистськими натяками й жартами? І тим більше – адресувати цю кампанію виключно жінкам?».

Виртосу розповіла, як нещодавно ініціаторка руху «Київ – дружній для батьків із малюками» Ольга Мирцало не змогла змусити водія пристебнутися, бо для цього йому «треба було зняти куртку».

«Але всі ці історії – це не статистика і не привід сказати, що «і чоловіки також безвідповідальні водії». Це про здоровий глузд: давайте створювати соціальні ролики, спрямовані на відповідальність водіїв і водійок, а не гратися знову на стереотипах про білявку за кермом», – наголосила експертка.

У фотосесії для кампанії знялися українські співачки Надя Дорофєєва, Оля Полякова, Tayanna, Мішель Андраде і Даша Астаф'єва. Вони розповідають про те, як самі потрапили в аварію, бо не пристебнулися.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Як в Україні протидіють сексизму в рекламі?

Нагадаємо, що в Італії закрили телевізійну передачу через сексизм. 

Поділитись:
spilnokosht desktopspilnokosht mobile