Порошенко обійшов Зеленського у президентському рейтингу, Тимошенко продовжує лідирувати — опитування
Чинний президент України Петро Порошенко вийшов на другу позицію у передвиборчому рейтингу, обійшовши шоумена Володимира Зеленського. Лідером залишається очільниця партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко.
Про це свідчать результати опитування, проведеного Фондом «Демократичні ініціативи» імені Ілька Кучеріва спільно з соціологічною службою Центру Разумкова з 19 по 25 грудня 2018 року в усіх регіонах України за винятком анексованого Криму та окупованих територій Донбасу.
Про підтримку Тимошенко заявили 16,1% серед тих опитаних, хто має намір брати участь у виборах. Далі йдуть Петро Порошенко — 13,8%, Володимир Зеленський — 8,8%, Юрій Бойко — 8,4%, Анатолій Гриценко — 6,8%, Олег Ляшко — 6,9%, Євгеній Мураєв — 3,1%, Олександр Шевченко — 2,9%, Святослав Вакарчук — 2,6%, Андрій Садовий — 2,4%.
Якби в другий тур вийшли Тимошенко та Порошенко, 22% проголосували би за лідерку «Батьківщини», 16% — за чинного главу держави.
У парі Тимошенко — Зеленський голосування було би майже рівним: 21% — за Зеленського, 20% — за Тимошенко. У парі Тимошенко — Гриценко ситуація така ж сама: 21% виборців готові проголосувати за Гриценка і 20% — за Тимошенко. У парі Тимошенко — Бойко за Тимошенко готові проголосувати 24%, за Бойка — 14%.
У парі Порошенко — Гриценко останнього готові підтримати 22%, Порошенка — 15%. У парі Порошенко — Зеленський за шоумена готові проголосувати 22%, за Порошенка — 17%. У парі Порошенко — Бойко за чинного президента готові проголосувати 19,5%, за Бойка — 14%.
Загалом у опитуванні взяли участь 2017 респондентів віком від 18 років. Теоретична похибка вибірки не перевищує 2,3%.
Згідно з попередніми опитуваннями, в президентському рейтингу лідирували очільниця партії «Батьківщина» Юлія Тимошенко та шоумен Володимир Зеленський.
26 листопада Верховна Рада призначила вибори президента на 31 березня.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ «Вони працюють»: чим допомагають Тимошенко політконсультанти Трампа та Орбана
Нагадаємо, після видалення фейкових підписників на YouTube, найбільше втратила сторінка Тимошенко.
За даними Інституту масової інформації, найактивнішими замовниками «джинси» в інтернет-ЗМІ є Тимошенко та Бойко.
У листопаді повідомлялося, що партія Тимошенко витратила близько 100 млн грн за півроку на рекламу «Нового курсу».
- Поділитися: